(25 mars)

Ja idag efter tävlingen så har jag blivit klippt. Bara de slitna topparna, vet inte varför jag får så slitet hår. Jag plattar ju inte håret och förut när jag gjorde det så var det typ 1-2 gånger i veckan bara. S¨nu har jag kortare hår :(
Har fläta nu, men kan visa en liten bild ändå:

Har också sovit i 2 timmar, var så jäkla trött att jag gick till sängen för att vila men så somnade jag och det var så skönt! Jag älskar att sova :)
Och så har jag badat, det var länge sedan och det var riktigt mysigt!

Kan också säga att jag inte är arg på mina guldhamstrar längre. Har bara varit lite extra sur den här sista veckan, tror det beror på sömnbrist. Så mera sömn denna vecka och alla blir glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0