(26 mars)

Bilder från igår fotade av Caroline
,
Tittar ner och får se fel galopp,´förvånanade...

Han har inte direkt världens finaste hoppstil.

Fast där hoppade han väl rätt så okej fint :)

Oliv lilla gunghäst hopp

Man fick driva, drica och driuva på den hästen, till slut gick det i ett okej tempo och då river han... hohoho vad roligt!


Föresten, på fredag finns det transport från Skåne till Stockholm, så om jag vill köpa den vintervita lilal dvärghamstern så kommer hon att komma på fredag! :) Hon kommer säkert kunna bli bra vän med mina 2 tjejer, för mina tjejer är snälla :)


Den här veckan händer inget speciellt vad jag vet. Min lillasyster ska ta livmoderhalscancer sprutan, usch! Hellre rymma hemmifrån än att ta den sprutan igen, usch, hatar sprutor!

Nu ska ag väl ta ut min fläta och titta på mitt lite kortare och lockigare hår då snart, vill ju ha långt hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0