(26 mars)

Haha, jag har inte kollat min stastistik på 1-2 månader nu och så kollade jag den nu, det var faktiskt väldigt mycket fler som läste den nu :)

Kan visa hur jag ser ut nu när mina slitna toppar är bortklippta, har ca 5-10 cm kortare hår nu. Har sovit med fläta så jag har lite lockigt oxå :)



Skulle helst velat ha längre hår istället för kortare, men men.. Jag hade otroligt slitna toppar så jag behövde cuta bort det.
Funderar på om jag kanske skulle färga håret lite, lite blondare..? Alltså jag har ju typ brunt/råttfärgat hår där bak som inte är så fint, jag vill inte bli platinablond, men lite, lite blondare och jämnade blodare i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0