(27 mars)

Jag har i några veckor haft något som kanske skulle kunnat heta det fula ordet som "bloggtorka", hatar ordet men det är vad jag har haft.. :(

Så nu tänkte jag börja med det här:
Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek Dag
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: När jag var liten
Dag 19: En sommarbild
Dag 20: Mitt beroende

I 20 dagar kommer jag att ha något att skriva om i alla fall :)


Kolla vad coola:



Dessa bilder var från Animalia.

Idag så strök jag mig från min dressyr tävling denna termin, fett slönt att slippa tävla dressyr! Dressyr har aldrig riktigt varit min grej. Jo jag vann ju min förra dressyr tävling, men jag hade en bra häst och det var LC. Man ska inte göra saker man tycker är tråkigt :)

Jag och Skrållan för ett år sedan på nån dressyr tävling. Glömde bort banan på den tävlingen, haha var fett pinsamt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0