(27 mars)

Har lagat mat som jag alltid gör på tisdagar. När jag lagar mat så spelar jag min spotify lista på väldigt hög volym, för jag jag var ensam hemma. Utanför huset så står det 3 hjortar och smaskar på fågelmaten, när Levels med Aviici spelas på min spotify lista så bara höjer alla tre hjortarna sina huvud och bah, yeeeeah! Dadaaddaadaaadadaaaaaaaa! Och jag bah, yeeeah vi dansar, och de bara fuck yeeah! 8)

Okej, inte riktigt så gick det till... Men de höjde faktiskt på sina huvud när Levels började spelas, men den låten har ju lite av den effekten ;)

Bara för att jag hade grymt tråkigt, så gjorde jag en rolig video om det. En liten smårolig video kan behövas på en tisdag :)

Videon ska ses på hög volym! Kryssa inte videon förän det står slut :)
 


Det i slutet är lite random, zingo kommer plötsligt med, men whatever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0