(29 mars)

Glömde att ta med mig läxorna hem från skolan idag, så på läxtiden så låg jag i hamster rummet och lyssnade på musik och sniffade på lavendel rökelse i badrummet. Så nu stinker det rökelse i badrummet och på mina kläder, jag själv är nyduchad så jag luktar bara gott! ;)


SEn åt jag ju såpklart dagens apelsin, ni kanske inte visste att jag äter en apelsin per dag för att må bra! Ne, bara för att det är mums ;)


Imorgon ska jag inte rida, ag ska ju hämta min nya hamster vid Gullmars och sedan introducera den inför mina andra dvärghamstrar och bevaka dem heeeela kvällen lång för att se att de inte är elaka. Bråkar de så är jag där och hjälper, räddaren i nöden!
Mina dvärghamstrar verkar faktiskt lite trötta, de skulle nog behöva något nytt, som en inneboende :)



nej nu ska jag faktiskt sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0