(3 mars)

Imorn är det någon laghoppstränings tävling. Det är som en A:0 med omhoppning. Man får rida 2 hästar, ex en pigg och en seg. jag har önskat Pico, Dingo och Minty. Men vet egentligen inte om jag vill ha någon av dessa :/ Ruudi vill jag inte ha eftersom han är så svårsvängd, tror inte riktigt han kan gå omhoppning så bra :P

Haha, lite svårsvängd på en hoppning :P

Man vet aldrig riktigt vem man får när det är maria som sätter ut hästar. Candino kanske ska gå med :O Har en känsla av att jag typ skulle kunna få honom -.- Tror faktiskt att jag får Picco imorn, det skulle vara roligt även om han är lite svårsvängd han med eftersom han är så lång galopperad.


Från lokaltävlingen. Man ser tydligt efter näst sista hindret hur mycket tid jag förlorar pga av att han är för pigg och lång i galoppen. Hade han inte hoppat så stort och varit lite kortare i steget hade jag kunnat vända direkt och säkert tjäna en sekund i alla fall.

Fast egentligen funderar jag på om jag ens kommer få Picco, jag borde ju i alla fall få någon som jag önskat. Men det skulel vara roligt att få bli lite överaskad med typ Hell elelr nån. Fast jag är rätt mycket tävlingsmänniska så jag hade nog blivit lite besviken eftersom hell ex. kanske inte går felfritt.


Funderar lite på om jag kanske får rasmus? :O Jag sa till maria när jag önskade häst att jag inte ville honom och sa att han inte får gå med. Hon verkade lite tveksam med det, så många hästar som möjligt ska ju gå med för att färre hästar ska behöva gå 2 gånger. Jag vill verkligen inte ha rasmus, ifall jag får honom vill jag hoppa 40 cm som högst, annars komemr jag vägra ut mig på första hindret igen -.-

Fast kom nu att jag ändå är för lång för honom, så det är nog ingen fara att jag får honom.

Om jag får gissa vilka jag får så tror jag på typ Picco och oliv, eller Picco och Minty :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0