30 mars)

Jag ska få ett par converse i födelsedags present av min morfar som bor i USA. Jag ska välja ut ett par som jag tycker är fina på Amazon.com. Jag har kikat omkring lite nu, men det fanns inte så många olika färger. Hittils gilalr jag antingen dessa svarta i läder bäst:

Eller dessa rosa:


Jag tycker att det är finare att ha lite färg på skorna, så de rosa tyckte jag var lite sötare och vårigare. Fast de svarta kan man nog ha läder, de kommer inte bli så smutsiga och heller se så slitna ut. Långsiktigt tjänar jag på de svarta, en jag gillade ju de rosa, hm, svårt val ;P Kommentera gärna vilken sko ni gillar mest. 


Kommentarer
Postat av: Eriiicaaaaa

Rooooooosaaaaaaa!

2012-03-31 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0