(30 mars)

Måste säga att jag verkligen gilalr den nya hamstern Bling, hon är väldigt nyfiken och glad. Hon gick direkt upp på min hand från transportburen och vi verkligen klickade med varandra. kan tyvärr inte säga detsamma om hon och mina andra dvärghamstrar. Mina andra dvärghamstrar blev irreterade på Bling och attackerade och försökte bita Bling. Så Bling fick flytta till en egen burtråkigt nog : Får försöka sätta ihop dem igen någon annan dag.

Tom hälsar på Bling

Nyfiken tjej



Där ligger hon och sover nu.

Tycker så fruktansvärt synd om henne nu. Hon blev tagen från sina syskon och mamma idag och fick åka från Skåne hem till mig och så få stryk av vuxna dvärghamstrar och sedan sättas helt ensam i en stor bur. Dvärghamstrar som är flockdjur, det är som att flytta en häst helt ensam till ett ensamt stall. Dvärghamstrar ska inte vara ensamma :( Duma mina dvärghamstrar som inte vill acceptera denna lilla bebis. Fast jag kan inte vara arg på dem, det går inte att vara arg på dvärghamstrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0