(30 mars)

Fan vad skönt att det är freeedag! Vet ni vad? Idag har jag nästan haft en sån där dröm när man märker att man drömmer, fast inte helt och hållet... Jag drömde att jag gjorde något, men så började jag tänka efter och tänkte i drömmen att nu är det fredag och jag ska snart gå till skolan. Ska jag kolla på klockan och gå upp? Nä, den kommer ändå ringa snart. Och så slutade jag drömma och sov vidare.
Känns som jag bloggar rätt ofta om att jag sover, haha är det det enda jag tänker på va? ;) Skulle behöva ett par sovbidler på mig faktiskt, någon som är frivillig att fota mig när jag sover, hehe :P

En galen bild på mig för ett år sedan i Grand Canaria.

Snart är det hundhoppning, ska anmäla mig med Zingo och Piga. Det roliga med dem är att de vinner varannat år, fast i olika klasser. En året med Zingo, nästa med Piga och så nästa med Zingo osv... Om det ska vara så i år med så borde Piga vinna i år ;)

Jag undrar om Zingo ends tar sig runt banan, tjocka korven som hon e :P Fast hon brukar bli riktigt taggad faktsikt på hoppning, som förra året så hoppade hon ju lite extra hinder på banan för att det var så roligt enligt henne ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0