(31 mars)

Imorn är det första april! Busdagen xD Synd att det är på en söndag, då har an ingen att lura. Eller föresten, jag brukar inte vara den som lurar, jag brukar vara den lurade... Bra att det är på en söndag! (y)

En kille i in klass fyller år den 1 april, det är ju lite synd om honom eftersom ingen tror på att han fyller år då :P

Idag blir det förberedande hoppning på Ruudi, det är roligt. Ruudi hoppas stort över bommar :)


Fast att trava över bommar utan tyglar när man blundar går bra på andra hästar, men inte ruudi inte, han tar sin chans och galopperar iväg :P


Känns som en evighet sen jag var i stallet! Fast det var bara en vecka sen, sist jag red det var på Oliv som jag typ förträngt nu. usch..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0