(5 mars)

Gud, jag var så himla utmattad och trött igår när jag kom hem. Jag kunde inte ens föra ett vanligt samtal med någon för jag var så trött. Haha mina föräldrar vet inte ens om att jag fick en liten blå rosett igår, jag hade verkligen ingen ork att prata om det.
Här är lite bilder från igår fotade av Caroline:


Hon ökade fett mycket mot det hindret :)

Ojojoj, lite nära en rivning kanske :P

Omhoppning!

Det bästa med min omhoppning tror jag är min blick, tänker rätt mycket före. Men att få hästen dit brukar var en annan femma :P

Vad rolig jag ser ut, ser ut som om jag tänker på något speciellt.

Vad hände med att trampa ner stigbyglarna va :P

Picco hade fin framben idag, haha :P

Kan säga exakt vad jag tänkte där "Ops, jag rev! Attans da, haha" jo jag skrattade faktiskt och gjorde nån konstig min kommer jag ihåg.

Inte så nöjd med min hoppsits på picco, det var alldeles för mycket kasta sig över hindret.


Gasa, omhoppning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0