(6 mars)

Gud så äckligt, hemskt äckligt. Gjorde middag nyss, det blev kycklingvingar och ris. Rå kyckling är typ det äckligaste jag nånsin hållt i... Allt jag kudne se framför mig var en äcklig blodklump. Höll på att spy, ville bara slänga kycklingbitarna i papperskorgen. När jag såg de avsågade benen tänkte jag bara på hur det hade låtit när benen sågades av och sett ut, jag rös verkligen. Så äckligt. Vill aldrig mer se en rå kyckling igen! Var knappt så att jag kunde äta den sen när den var tillagad.

Till slut kunde jag i alla fall försöka ljuga för mig själv. Jag sa till mig själv att jag stod i framtiden, det som var framför mig var inte kött. Det var kött framställt på kemiskt sätt som de kom på i framtiden, denna kyckling har aldrig sprungit omkring eller slaktats. Det var som tofu bara. Det fungerade bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0