(7 mars)

Hihi, hoho, haha.

Jag är grym på att inte äta socker! Idag när mina vänner och jag gick till vivo för att köpa godis så köpte jag physalis istället. Mums, mycket godare! Nej inte direkt, men det gick att göra fina blommor av skalen :)

Ett blomskal på erica :)

Efter skolan gick erica hem till mig och jag gjorde den fin choklad till henne, för att den skulle vara fin, inte god.

Själv drack jag vatten :( jag tar detta updprag seriöst!
 Klarade att dricka kaffe utan socker idag, urk.

Sen pluggade vi spanska och så busringde vi till folk. Vi hade spelat in när vi förvrängt våra röster och det lät helt efterblivet, fast ändå som nån random person. Kuuuul var det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0