(8 maj)

Eftersom jags ka vara tävlingsledare på lokalponny tävlingen så måste jag kunna en del ur Hopp TR. Jag ska vara en sån där person som går omkring och ser till att allt fungerar, och typ säga "du får inte gå där, endast hästar" och jag ska kunna svara på alla möjliga frågor som ställs till mig som "får jag höja det här framhoppningshindret lite"
Typ det jag vet är att de måste ha en nummerlapp på sig så fort de går ur transporten, sen kan jag inget mer, haha :P

Nummerlapp på schabraket



På onsdag har jag nationella prov i kemi, är skiträdd att jag ska sänka mig. Jag fick ju med nöd och näppe MVG förra terminen i kemi.
Romme nästa vecka på torsdag! Wiiiho, jag suger på skidor, men det är roligt att åka buss, hoho!

På det fär matstället förra året. Såg ut som ett mongo för jag hade sovit så litet :P

Varför är alltid jag kortast..
Om jag går med Erica och Kimberley så är jag kortast. Därför är det bra att gå bredvid ida och cassandra i klassen, iof är ida pytte lite längre än mig men inte cassandra :)

Ida, rullstolsbunden.

Bye, bye nu måste jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0