(8 mars)

Idag är det ett möte i stallet för oss föredetta ponny cupsbarn, eller vi kanske är det fortfarande för träningarna är ju inte över. Vi ska ha möte om lokaltävlingen den 6 maj, ponny hoppningen. Tror vi kommer prata om vilka som kan vara funktionärer och vilka som kan hjälpa till dagen före. Jag har redan anmält mig att vara funktionär på båda dressyr tävlingarna, då vill jag vara funktionär på framridningen. Har varit det en gång och det var jätte roligt :D Löpare är sämst för då måste man vara tyst, men på framridningen kan man prata och prassla med chipspåsar.

Men på ponny hopp lokaltävlingen tror jag att om jag är funktionär vill jag stå på in och utsläpp, då får man se ekipagen som tävlar OCH man får ha en walkie talkie, åh älska walkie talkies :D



De ska göra en andra film av hungerspelen, de ska typ börja med den nu. Så nu ska det bli spännande att se vilka som spelar de nya olika personerna :) Jag är jätte taggad på att se vem som ska spela den 24-årige Finnick Odair då han i boken påstås vara otroligt snygg! Hittade en sida där en tjej gissade på vilka som ska spela vilka:
http://wegotthiscovered.com/movies/dream-cast-hunger-games-sequel-catching-fire/

Hon tror att Zac Efron borde spela Finnick, men jag gillar inte Zac Efron. Han är inte en så bra skådis och inte tillräckligt snygg.

Finnick Odair – Zac Efron

zac efron catching fire Dream Cast For The Hunger Games Sequel Catching Fire
Jo, de kanske är lika. Men Finnick borde ändå vara snyggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0