(9 mars)

Red ut med emelie idag och Josefine fotade, dock så blev det mörkt fort och det var dåligt underlag så det blev inte en så bra uteritt. Hamilton var snäll idag, elelr han kastade sig undan /bockade iväg från en bänk en gång i galoppen.

Sen mockade jag ponny och storhäststallet med josefines hjälp :)

Idag så lottade Maria och Claudia ut 2 personer ur ponny cups laget som ska få vara med och hoppa lite på hopp clinicen på onsdag. Jag blev en av de som lottades ut! Fast det var nappt så dem ville ta med mig eftersom jag är dotter till Claudia som håller i clinicen, risk för skitsnack. Sofia blev också utlottad. Jag ska ha fina Picco!

Jag brukar aldrig ha tur när det gäller lottning, så jag är förvånad. Hade 20 % chans att bli vald, så riktigt glad :D

Imorn blir det ridning, sivärts igen. Förhoppningsvis ruudi :)


Kommentarer
Postat av: m'

jag ska vara med på den :)

2012-03-10 @ 09:02:31
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0