(1 maj)

Har bara tagit det lugnt idag pga av matförgiftningen. Men det var ingen fara idag, jag kunde grilla korv över grillen idag och äta korv med bröd. Och så fick jag reda på att senapen som endast jag ätit igår hade gått ut i december!! Det var nog inte avokadon utan senapen som gjorde mig så matförgiftad att jag kräktes flera gånger.
Sen har min mamma kastad på massor av lavendel på grillen så att det kom enorma mängder av rök som luktade lavendel, in i vårt hus eftersom dörren var öppen.

Och så har jag kollat på gårdagens bb avsnitt och pluggat so. Nu ska jag plugga hemkunskap :)


Imorrn fyller jag 16 år. Vill inte gå till skolan då ju... Hatar när folk sjunger för mig och så i skolan, gillar inte den typen av uppmärksamhet. varför kunde jag inte fylla år 1 maj istället, vara ledig varenda födelsedag i hela mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0