(1 maj)

Igår grillade jag korv och åt till middag och en avokado som var väldigt mjuk och gul, den som inte helt okej ut men jag åt den ändå och tänkte att det gör inget (dålig idé).
Påväg till alby så börjar jag känna mig yr, men tänker inte mer på det för vi sprang en bit dit.
I alby så är jag med erica och några fler och vi får runt lite överallt och pratar med lite personer som vi känner och tittar på majbrasan och så.


Jag känner hur jag får mer och mer ont i magen hela tiden och ett jättejobbigt illamående, vid 10-tiden så vill jag bara spy. Vid elva så spyr jag faktiskt, skitäckligt men det kändes skönt. Jag känner mig bra en stund efter och då äter jag lite på min melonrem, bad idea! Illamåendet blossar upp.. Sen mår jag inge bra alls, så jag säger att jag vill hem och då är Erica och de andra snälla och också går hem såjag slipper gå ensam. Påvägen hem så får jag en kräkreflex igen och spyr, mer denna gång. Det kändes bara så grymt hemskt, vissa av dem vi var med kände jag knappt och jag bara springer och spyr :(

När jag är hemma så mår jag skitdåligt. Sen så spyr jag en gång till hemma, kändes som jag tömdes på 2 liter. Sen mår jag bra i magen och går och lägger mig men har frossa, så jag fryser jättemycket. Lyckas ändå somna och inte vakna en enda gång på natten.
Nu mår jag ganska bra, har lite ont i magen men det är ingen fara.

Igår trodde jag ett tag att jag fått maginfluensan, men eftersom jag mår bra nu så betyder det att det bara var en rejäl matförgiftning av den där JÄVLA AVOKADON!


Jag som hade sett fram emot min melonrem hela veckan (typ), så får jag inte ens äta den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0