(11 maj)

Fick starkt MVG på min hemskunskapsuppsats, så det blir MVG i slutbetyg. Och vet ni vad? Idag var sista hemkunskapslektionen för mig, för alltid! :D :D
Sen har min spanska lärare sammanställt min betyg för alla nationella prov i spanska för mig, jag får MVG där med :D Så troligen MVG i slutbetyg, happy face!


Har nu bara 3 uppsatser kvar och MVG-delen på matte nationella på måndag :)

Imorgon så är det även hoppning på schemat, tror att jag ska Picco. Hade honom på förberedande. Kan nog bli kul, även om jag hellre vill hoppa Ruudi.

Picco och jag

Idag ska jag rida My Hamilton, så jag åker väl till stallet snart. Jag hade tänkt rejsa lite (som vanligt) hoho...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0