(13 april)

Idag är det alltså söndag igen, 2 veckor sedan jag städade burarna. Så nu är det dags igen... sen ska jag även plugga, tråk söndag! Men, men, burstädning och plugg är sånna där tråikga saker i livet som man bara måste göra.

Tänkte nog flytta ner Tingeling till mitt sovrum,  det är så jobbigt att ha en bur ståendet på Eternitys burlock. Och så får Tingeling lite mer sällskap då. Då slipper det se ut såhär i hamster rummet:

Såhär såg det ut för en månad sen, stökigt. Nu ska det städas!

Ska jag visa lite bilder på lite olika sätt som mitt hamster-rum sett ut på:




Gången jag var tvungen att övernatta i hamster-rummet eftersom Barbie skulle föda sina bebisar, hon var för ung för det och jag skulle se så att allt gick bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0