(14 april)

När jag sover så kan jag göra lite konstiga saker. Förra veckan så slog jag ner min lampa från sängen på raken i flera dagar. Ibland så stället jag om min klocka på natten också :S Gjorde det inatt, så när jag vaknade av att resten av min familj var väldigt högljudda, då trodde jag att klockan var en timme mer än vad det var. Så jag slängde mig ju upp ur sängen och sprang ut till köket och märkte att klockan inte var så mycket. Så då var det ju bara att ta en dusch i lugn och ro och slippa stressa :)


Min mamma har på sistone börjat droppa en jodopax droppe på handleden och smörjt in den en gång om dagen, hon har gjort så på mig med. Man ska tydligen genom att göra så se om man har jod-brist i kroppen, är droppen borta efter ett dygn så har man jod-brist. Min droppe försvann efter typ ett halft dygn, så nu måste jag fortsätta med att droppa en droppe på handleden för att få mer jod i kroppen -.-


Idag så är det måndag, inte så jobbiga dagar i skolan. Det är så att man står ut i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0