(15 maj)

Idag var det vg-mvg delen på matte nationella, det gick skitdåligt för mig :( Jag hann inte ens göra alla tal...
Efter skolan så var jag med Erica och solade på hennes veranda, och så skrev vi packlista till Kreta, 10 dagar kvar nu!! :D Dagen innan vi ska dit ska det vara 30 grader varmt, så det blir nog helgrymt!

Sen bakade vi kladdkaka, standard ni vet :D

Schema för denna vecka:
Onsdag: Idrottsdag på trollbäckens IP
Torsdag: Shoppa inne i stan med Erica, och äta på Pizza hut! (y)
Fredag: Shoppa löshår med Vendela och hennes pojkvän
Lördag: Ridning
Söndag: Oplanerat, plugg?


Kommentarer
Postat av: Justina

kan jag få kopiera 27 mars frågorna.För jag har inte så mycket att skriva om. Jag ändrar till Tema "spel" och till tema "blå". och har kommit på några sånna frågor.

2012-05-22 @ 17:26:19
URL: http://djurjustina.blogg.se/
Postat av: Justina

Och har kommit på frågor själv istället för (och har kommit på några sånna frågor).

2012-05-22 @ 17:27:48
URL: http://djurjustina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0