(15 maj)

Ett tips: Om du låter en dvärghamster springa lös i sängen, låt den inte burra ihop sig under den bärbara datorn för att lura en att den sover. Den sover inte, den gnagar sönder hela täcket -.-
Fideli har gjortt en massa hål i mitt täcke nu, och för att inte tala om min tröja... :( Åh fan, märkte nu att hon även KISSAT i min tröja. GRRRRR

Man ser inte så väl att hon gnagt sönder hål i täcket på bilden, men man ser att hon spottat ut en massa godis i min säng.

Min tröja som är sönderbiten...

OMG! Hon bet nyss av en knapp från tangentbordet!!! och sprang på en knapp som gör att det blir ljudlöst på datorn. är hon busig idag eller vad?


Tur för henne att hon är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0