(15 maj)


Hahahah, dessa repliker skrattade Moa jag och Chicken åt för några år sedan när vi såg kalle och chokladfabriken.
-Vill du ha lite choklaa?
-Javisst!
-Då skulle du tatt med dej det


Imorgon så är det IP-dagen. Är lite nervös, fick ju rätt bra resultat på en del grejer förra året. Jag har inte blivit bättre i år, utan blivit sämre... Förra året hoppade jag något med 4 meter och vann längdhoppet, på träningen i år har jag inte ens kunnat hoppa 4 meter :S På höjdhopp klarade jag 1,30 förra året, no way att jag kommer klara det i år, tror jag iaf... Jag kom trea på 800 meter förra året, så inom topp 5 ska jag nog klara av i år. 100 meter sprang jag inte förra året, men jag ska väl klara det under 20 sekunder iaf xD Sen de där kastsakerna, som spjut och liten kula. Nä, det är jag sämst på..
Jag ska också springa stafetten i år, jag ska springa 400 meter.


Min mål på ip är:
Längd: 3,5 m
Höjd: 1,20 m
800 meter: Inom topp 5
100 m: Under 20 sek
Resten är kasta saker, och det är jag sämst på..

Tror att jag klarar dessa mål för mig själv, det var inga jättehöga mål. De höga målen sitter inne i mitt huvud.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0