(16 maj)

Ipdagen idag.. Det ska vara molnigt men ändå rätt varmt, 12-14 grader. På fredag nästa vecka så kollade jag också vädret på Kreta, det ska vara 21 grader och skinande sol! :D
Fan, det ska vara sol i Sverige när vi åker till Kreta. Jag tycker faktiskt att det kan ta och spöregna i Sverige och snöa lite gärna, så att Erica och jag blir superbruna på kreta och alla i Sverige blir vita och kalla... Mohahaha :D

Nä, nu ska jag väl ta och fixa mig lite, man vill ju vara snygg när man ställar sig på prispallarna för att ha vunnit alla grenar på Ip ;)


Erica och jag måste åka buss dit, när typ alla åker moppe. Vid sådana tillfällen som vill man bara ha moppe ju! Fast det är lugnt, ska börja övningsköra snart, då går det fort sen har jag körkort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0