(17 maj)

Shoppade idag med Erica inne i stan. Vi shoppade i totalt 5 timmar! Vi var inte ens inne i många ffärer, utan bara väldigt länge i vissa. Jag köpte i alla fall en rosa bikini, två toppar, löshår och ett par svarta shorts ;) Bikinin var rosa, som passar bra till vårmode/sommarmode som är kulörfärger, köpte även en gul tröja som passar in på det.

Gjorde en svart ruta på magen, eftersom jag inte vill visa en halft naken bild på mig själv på bloggen. Men bikinin såg så mycket bättre ut på kroppen än liggandes på ett bord.
Shortsen och en topp som jag fick gratis på Bikbok, det var köp 3 betala för 2.

En tröja från gina

Mitt löshår  som jag inte sytt på clipsen än, därför håller jag själv upp det. Jag är jättenöjd över löshåret, tror att det kommer bli skitsnyggt sen! Långt hår kan verkligen göra skillnad på en tjej, det är verkligen jättefint med långt hår.


Kommentarer
Postat av: Maliin

vart på kreta är du? :)

2012-05-18 @ 09:54:51
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: paulina

hur sätter man på löshår? :)

2012-05-18 @ 15:07:41
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0