(20 maj)

Kan inte förstå det. Endast 5 dagar kvar till Kreta! 5 dagar!
Jag är verkligen inte klar med allt i skolan, har typ mycket kvar ju :/ Fan, betygen är liksom satta när vi kommer tillbaka, måste kämpa på hårt nu. Men det löser sig nog :)

Fatta allt skoj Erica och jag ska ha i Kreta, synd att man inte pratade spanska i Grekland, isf hade vi kunnat drivprata spanska med folk :P Hablas español? Somos suecos, pero hablamos un poco español. Estámos en vacaciones aquí en Kreta. osv.. :) Vi både har ju trots allt MVG i spanska ;)

På Kreta så ska Erica och jag sola, bada, gå omkring en hel del och prata med främlingar. Och sånt som man gör på semestrar :) Blir ju extra kul att åka med en kompis ju.









Erica och jag när vi var i Riga, bara att åka på en 2-dagars kyrssning till Riga var ju kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0