(2 maj)

Höll det lite hemligt att jag fyllde år idag, inte så att jag sprang omkring och skrek det till alla. Ville verkligen inte att folk skulle sjunga för mig på en lektion eller i matsalen, hatar det..
Var ju otroligt skönt väder ute idag! Så det var trevlig stämning i skolan idag. Juste idag så kom jag en kvart försent till matte nationella, glömde att det var onsdag så jag trodde att jag började nio idag :O Matte nationella gick bra i alla fall, var inte så svårt som jag hade förväntat mig :)


I slutet av dagen så var det lite vattenballong krig, blev träffade lite grann men den som träffade mig sprack inte förrän den träffade väggen bakom mig och då skvätte det på mig.

När jag kom hem hade jag tänkt plugga, men jag var varm så jag tvingade med min lillasyster ut i skogen bort till albysjön och bada med mig :)



Kallt!



Foppa tofflor, det är sommar!
Blev ingen daimtårta idag till mig för den var slut :( :( Men fick öppna presenter. Fick sånna här tajta joggingbyxor, böcker, hamsterleksaker och imorgon 15:30 så har jag en tid hos frisören, jag ska slinga håret blondare :D har ju typ brunt/råttfärgat hår nu, inte fint! Och så nästa vecka ska jag få löshår (clips) av Vendela, hon har inte kunant köpa det än eftersom jag kommer få en ny hårfärg imorgon. Hoppas det blir bra, då är nästan allt till balen färdigt, förutom hur jag ska ta mig till balen... Hmffpp..


Kommentarer
Postat av: paulina

grattis :) det heter croccs! inte foppa tofflor ;)

2012-05-02 @ 20:49:02
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0