(2 maj)

Något litet fel är det ju när jag kollar i almanackan för att se vad det är för datum som jag ska skriva som rubrik, haha... Jag fyller ju år idag, jag borde ju faktiskt veta att det är den andra maj idag :)

Där fyllde jag 4 år, nu fyller jag 16 år. Är 12 år äldre nu, rätt mycket har förändrats sen man var en liten 4-åring som tvingades åka till baletten på lördagar även fast man hellre ville sova. Men att åka dit med bästa kompis Rebecca var rätt roligt ändå, vi lekte att våra balett väskor åt upp vår balettskor.

Vilken liten smalis man var

Ser ju ut som ett litet kryp ju

Vilka stora bröst, tror jag hade H-kupa på den tiden.. ;)

Vilken liten spinkelivink :P Jag såg faktiskt rätt liten och späd ut ju, och sen hände nått och så blev man stor! Nä inte stor, stor, men jag är faktiskt nästan 162 cm, fast jag är 161 cm.

Idag vet jag vad jag inte ska göra, jag ska inte ta på mig rosa balettkläder och dansa balett, nejnej... Sist jag gjorde det då var jag 10 år.



23 dagar kvar till Kreta, whoop, whoop!

Jag och Erica i Riga i somras. Vi åkte ju på en 2-3 dagars kryssning till Riga, det var grymt kul!
Hur kul ska då inte en 7-dagars resa till Kreta bli då? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0