(20 maj)

Det var inte så jobbigt att stå som funktionär på framridningen idag, det var soligt och chill där. Tiden gick faktiskt rätt fort.
När jag kom hem så städade jag hamsterburarna, det gick jätteofrt idag! Det gick på lite mer än en timme bara :O Och så duschade jag sen, det var skönt att tvätta bort all smuts som jag samlat på mig i stallet. Och ¨så har jag målat naglarna röda, lite sommar känsla :) Har blivit lite brunare i ansiktet efter idag, och ikväll så ska vendela och jag sy fast clipsen på mitt löshår.

Blir ju helt enkelt bara snyggare och snyggare inför sommaren ;) Nä, men en del grejer har jag fixat. Som att slinga håret, köpa löshår, solat, målat naglarna osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0