(21 maj)

Nu har jag blivit lite röd i ansiktet från att ha suttit med ansiktet i solen i rätt så många timmar som funktionär. Det röda går sådär fult under ögonen, som på Linnea på denna bild:

Hoppas på att det hinner bli brunt eller försvinna innan Kreta, då har jag en bra grund och slipper bli så bränd när jag är där.

Vad är det för fel på Sverige helt plötsligt? Värsta sommarvädret de här dagarna nu ju, på onsdag ska det vara skinande sol och 20 plussgrader!! Det är seriöst lika varmt som det ska vara i Kreta, det känns ju nästan onödigt att åka då. Det ska vara grymt väder i Sverige när vi är bortresta, blööööh! Och i Kreta så ska det vara lite molnigt och på måndagen regna, det är ju bättre väder i Sverige ju! Cp-skiten... Aja, jag slipper skola iaf 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0