(3 maj)

Tror att jag tackat alla som grattat mig igår, tror jag i alla fall, det tog sin lilla tid...
 Kan prata om lite planering de senaste dagarna då:

Torsdag: Pluggelipluggplugg, slinga håret :)
Fredag: Rida MH, tagga upp lite inför tävlingen
Lördag: Fica och dona en massa inför lokaltävlingen, bada Picco, städa m.m. Och så ska jag rida Picco på lördag, vi har förberedande hoppning.
Söndag: Lokaltävling på ridskolan! Det ska bli kul, fast när jag kollade på TDB så såg jag att vi bara var 4 i min klass :/ I sofias klass så är de 9 tävlande. Blir nog bra!

Bara han inte river... Fast eftersom det är så många hinder, så tror jag att han får ett litet pet åtminstone. Han blir ju tråkigt nog lite slarvig med benen ibland. Men bara så att jag får komma till omhoppning så... :P Haha, nä vi ska ha kul på banan helt enkelt bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0