(4 maj)

Hade lite rolig uteritt på Mh idag, rejsade, hoppade en massa diken, körde lydnad på sandvolten (när jag inte satt på hästen) och en massa annat kul och så rejsade jag mera xD Det var roligt! :D Att vända på klacken och galoppera fooort över en äng med en storhäst som tycker det är kul, och bara stå upp och mana på att galoppera fortare och känna vinden i ansiktet, det är en obeskrivlig känsla! Älskar att galoppera över ängar :D


Sen hjälpte jag till med stalltjänst, och så klart så paxade jag ett snyggt täcke till Picco imorrn :D Han förtjänar att ha det fint.
Imorgon så ska jag ha Picco, eftersom jag inte fått ha honom någon gång denna termin på lektion så ska jag få honom minst en gång innan lokaltävlingen. Roligt nog så ska vi ha förberedande hoppning! Det blir nog bra på Picco, även om han kan bli lite starkare på det.

Från jullovskursen förra året :)

Imorgon ska jag till stallet klockan nio för att typ känna in läget, kanske städa lite, fixa lite hos Picco och bara vara där. Sen blir jag nog kvar i stallet typ typ sju-åtta på kvällen som förra året.

Juste, måste bara säga att jag HAAAAAAATAR Jennifer i Big brother nu, falsk och hemsk tjej... Ut med henne! Strular med Annicas fästman :( Men Marcelo är inte bättre han, gillar inte Marcelo och har aldrig gjort det.

Jennifer

Marcelo

Fast måste erkänna att det är lite underhållande med lite drama :P
Men man tycker synd om Annica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Annica får skylla sig själv! Hon vet själv hur Marcello är men ändå fortsätter hon att hänga kvar vid honom.. Hihihi

2012-05-04 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0