(5 maj)

Hihi, jo liiiite nervös har jag faktiskt blivit nu på kvällen. Det jag är nervös över, det är att glömma bort banan eller att rida fel och skämma ut ridskolan... Sen vet jag också att om Picco river (som är rätt troligt) något hinder så kan jag lätt bli sur eftersom jag är en tävlingsmänniska i ridning. Får väl ställa in mig lite på att han komemr riva något hinder så att jag inte blir för besviken om han gör det. Men SJÄLVKLART så är jag beredd om han går nolla i grunomgången, då jävlar blir det omhoppning! Ni känner ju mig, vinna eller förlora är det ju som gäller xD ;)



Ur en omhoppningssväng





Hoppas jag kommer till omhoppning, för det är så kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0