(6 maj)

Nä, är inte nervös längre, bara trött, och min plastrong sitter för hårt runt halsen och det luktar död mus igen någonstans i vårt hus... Blä! Förumtom det så är jag faktiskt på rätt bra humör, jag ska ju faktiskt få tävla en lite större tävling idag som inte kommer ta 7 timmar. Kanske kan åka från stallet idag vid två, och då har man även byggt bort bana och så. Kortare dag än klubbtävlingar :P
Idag ska det i alla fall gå bra! Kanske någon rivning, men det ska jag försöka intala mig är inte heeela världen! Bättre det än att vägra ut sig på första hindret, som jag hoppas att han inte gör för sån är inte Picco.


Sånna där hopp tycker jag att han ska ta idag, inga slarvhopp som han nästan river på, nänä!

Flygande omhoppning :P

Failade lite på det där hoppet, gasa in för mycket på det så att han hoppade stort långt fram så att det blev svårt att svänga efter :P

Picco gillar att stå på prisutdelningen :P


Åh, han är bara för söt den lille pollen! Han passar på prisutdelningen :)

Han ville galoppera ju, inte stå där och vänta på att de andra ska få pris :P

Han har inte tid för sånt där, det visar han genom att gäspa :P

Härlig bild, ärevarvsbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0