Hallå alla Alicias läsare (26 maj)

Hej Alla!

 Jag heter Jessica och kommer blogga åt Alicia medans hon är borta :)

Jag rider med Alicia i både Ponnycupen (som är slut nu :( ) och på lektion. Nog om det nu kommer det om våran sista ponnycupsträning igår som jag ska sriva om så Alicia ågrar att hon åkte till Kreta ;)

jag och Den finaste ponnyn Minty :)

Jag och Madde kom till stallet och pratade med Maria (vår tränare) om vad vi skulle göra på träningen då sa hon titthinder och då kom Madde och jag på att vi kunda ha poänghoppning med titthinder och det tyckte Maria var en bra ide så jag och Madde fixade det man fick tillochmed rosett om man kom etta två eller trea ;)
sen på teorin så fick vi välja hästar alla fick dom de ville hja utom jag för jag förlorade en lottning om finaste Minty :( så jag fick oliv men när jag hade tänkt efter så var jag nöjd ändå :) detta är Oliv :)
sen gick vi ut och byggde bana det var en askul bana med GRINDEN, SVERIGEFLAGGORNA, KONER BUSKAR/BLAD GRENAR SOCKERBITAR UNDER HIDER OCH EN OXER MED LINOR OCH KONER UNDER ;)

aja iallafall självar träninge gick asbra och jag är meganöjd Oliv var asfin :D

Jag vann iaf poänghoppningen med 56 p och sofia kom 2 med typ 46 p :)


Nu ska jag till stallet så jag kanske skriver mer sen ;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0