Kreta bloggning

Alicia här igen. Kan ju säga att det är grymt kul och bra här på Kreta :D är inte röd längre utan brun, en liten monkey.
Jag och Erica har fått massor av nya killkompisar här på Kreta, grekiska killar som hänger vid vårt hotell. De är ganska roliga faktiskt, och supersnälla! Snällare än svenska små pojkisar. De heter Mike, Steve, Jimm, Nic, Bill, Vic, Sotiris och så kommer det och går lite folk. De har visat oss lite rundvandring, och imorrn ska de visa oss tyskarnas kyrkogård från andra världskriget. Har lärt mig lite grekiska: Jassu, me lene Alicia = Hej, jag heter Alicia. Calimera = God morgon
Idag vandrade vi i Samaria ravinen på 16 km, berättar mer om det sen. Nu ska jag gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0