12 november

Igår red jag pollen Hamilton, gick väl sådär. Jag red ut och han var tittig och varje gång jag galopperade fick jag kämpa med att hålla huvudet uppe på honom, han blev stark och försökte hela tiden dra ner huvudet och bocka :p




Sen när jag kom hem hittade jag jättestora vindruvor i kylskåpet som jag självklart ville testa. Men spottade ut dem när jag märkte att de var fullproppade med kärnor :(


Juste, här om dagen tittade jag på Shrek den tredje, älskar den filmen! Det bästa är när katten ska göra kattminen och är i åsnans kropp :D


Nu ska jag snart till centrum och intervjua folk om det amerikanska valet. Pinsamt och ba, "hej, tycker du Obama är söt?" okej, okej vi kanske inte ställer exakt sådana frågor, men ni förstår principen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0