(13 november)

 
I söndags fick jag övningsköra lite! första gången, det var skitläskigt och jag trodde jag skulle köra in i något och dö. Men jag överlevde! Men det är ju lite som att rida när man kör bil, många bollar i luften samtidigt. Eller alltså mycket att tänka på :)
Åhhh, Hell, saknar att rida honom. Tänk att för ett år sen tror jag så red jag honom varje dag, satte ju igång honom. Lärde ju mig att tycka om honom rätt väl, även fast han gillade att leka rodeo med kraftiga bakutsparkar... I dressyren på slutet var han så fin! Ville gärna rida honom på lektionen, men så blev han halt igen och avlivades... Måste säga lite tur i oturen, tur att jag inte skapade ett starkare band med honom och han blev nya favvohästen typ. Hade blivit så hemskt då när han skulle avlivas :( Nu så går det lite dåligt på hästfronten, är så lite i stallet. Älskar ju fortfarande Spot, men alltså det är inte samma sak längre... Gymnasiet är en jobbig tid och man hinner inte med samma saker och man förändras :/
Ingen b-ponnyr ryytare längre, knappt ponnyryttare längre. Man måste gå vidare, och inte sörja :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0