(16 november)

Många gånger har jag tänkt på mitt bloggnamn, och det gillar jag verkligen inte. Vet inte varför jag har det, eller varför jag inte bytte blogg till något bättre bloggnamn. Men det är väl för att jag inte vill bli av med mitt arkiv, och så är det rätt enkelt att komma ihåg aliciarider. Anledningen till att bloggnamnet blev så har jag för mig (det var över två år sen, lite svårt att komma ihåg) är för att mina kompisar, Sanne, fanny och Sofia hade en blogg vid namn youngriders. Jag tror jag var en härmapa och därför döpte min blogg till aliciarider, fast typ engelskt uttal. Vissa misstolkar mitt bloggnamn stort, och tror det har med se och göra. Men det har det ju verkligen inte ;) Det handlar om ridningen, även fast min blogg inte direkt är en hästblogg.
 
 
Japp, det var några headers genom åren. Lite roliga :P Kom nyss på att jag måste byta header, har haft min rätt länge nu. Tror jag kör emd animerad header igen, det är ju rätt coolt ändå. Nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0