17 november

Har nyss varit och ridit Hamilton, red ut i skogen. Allt gick bra, tills jag skulle skritta av honom och red bredvid privathästarna som leddes in från hagen. Vid stallet så fortsatte jag för att skritta av honom ordentligt. Han verkar lugn och skrittar på framåt. Sen utan förvarning alls så reser han sig upp och stegrar och vänder sig om mot stallets håll och drar iväg i sken. Jag bara kastade mig efter tyglarna och drog tag hårt. Jag hängde på halsen typ, han var verkligen nära att kasta av mig. Sen så står han på stället och småbockar och håller på och snurrar runt, så jag tvingades hoppa av och leda honom till stallet. Läskig han var :/


Lång hals, håller inte ens i tyglarna :o I början är han alltid snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0