17 november

Caroline fotade lite igår, så jag har lite bilder på mig och Globus från igår :) jag vet att min sits är lite dålig på end el bilder, så det får jag förbättra :) Och han går ju lite bakom hand, men han är lite byggd på det viset.
 
Hahaha, måste säga att jag skrattar en del när jag ser den här bilden. haha, åh Globus ser så glad och cool ut :D Typ som, ja här kommer jag och galopperar i min egen takt.
Jag vet att jag sitter i värsta stolsitseen där och den är hemsk, men Globus är söt iaf :)
 
Lite kämpigt var det på slutet, han vart väldigt trött. Men fin vart han :)
kolla, Globus har ju ett litelite fint steg iaf ;)
 
Ja, Globus kan var riktigt fin. När man väl hittar Globus så kan man ju hålla händerna hur stilla som helst och man behöver bara driva på, så lullar han omkring jättefint :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0