2 november

Måste förklara att jag är väldigt sjuk och det är därför mina inlägg är tråkiga. Men jag hoppas ni förstår, jag har väldigt hög feber, det enda jag orkar är att ligga inlindad i två filtar framför tvn och titta på tv eller sova. Jag orkar inte ens gå till övervåningen och hälsa på mina hamstrar, jag har inte varit utanför ytterdörren på två dygn, jag orkar inte sitta vid datorn eller något. Så tills jag mår bättre så blir det ingen bloggning, har ju ändå inget att blogga om när jag inget gör. Skulle vara spöke imorgon på spökafton, men det kan jag ju inte med 390graders feber.




Vi ses när jag mår bättre, vilket lär dröja ett tag eftersom jag mer blir sämre än bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?
Krya på dig!

2012-11-03 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0