20 november

Jag tar lite illa upp av såna här bilder:


Jag tycker att det är jättefint att vara kurvig, jag skulle haft något emot det. Men jag kan inte få en sån kropp, inte nu i alla fall. Jag är byggd rätt liten och nätt, hur mycket jag än äter så går jag inte upp mer än ett kilo på flera veckor. Så jag tycker det är lite elakt att säga att kurviga tjejer är finare. Många smala tjejer kan inte bli så kurviga, för många har ätstörningar och det är ett problem för dem. Det är svårare för dem att gå upp i vikt än för tjocka att gå ner i vikt, det är faktiskt så att det är mycket enklare att gå ner i vikt än upp. Så jag tycker inte man ska skriva så, att man tycker en sort är finare. Alla är fina på sitt eget vis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0