(20 november)

Satt nyss och googlade lite om te, för jag tror att jag är en temänniska. Har i ett års tid nu tvingat i mig själv kaffe på morgonen ibland för att bli pigg, men det smakar inte bättre nu än vad det gjorde för ett år sen. Te är i alla fall gott att dricka och det känns nyttigt :) Te innehåller hälften så mycket koffein som kaffe, men det duger för mig.
Te med mjölk och honung i smakar bäst :)
 
Just nu är jag livrädd i mitt hus, jag sitter instängd på rummet helst. För jag har smittat min lillasyster Linnea med min konstiga influensa, så hon har 40 graders feber och världens hosta. Hon hostar hela tiden och håller inte för, så jag får ju panik! Tycker det är så himla äckligt när folk hostar, även när jag hostar själv. Håll för när vi hostar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0