(21 november)

Inatt så råkade jag ställa om min klocka, haha ja gör det ibland på natten :S Jag ställde klockan framåt två timmar, så sen när väckarklocan ringde vid sex så var jag tröttare än vanligt. Märkte sen efter en stund att klockan bara var fyra, så det vart ju bara tillbaks i säng och somna om direkt :) Egentligen är det ganska skönt att se att, yea jag har två timmar kvar att sova :)
 
Vet ni vad? Vår engelskalektion är inställd idag och det är frivilligt att gå på matten, skulle egentligen kunnat stanna hemma och åka till skolan bara för att gå på utvecklingssamtal. Men jag är ju duktig elev hära, och går på matten OCH en extramatte efter lunch frivilligt. Fast det kan ju ha med att göra att jag typ inte vill ha F på matteprovet på fredag :P
 
Idag är det ridning, skojsigt! Vill ha Ruudi :(
Men jag får väl Dingo, men jag tror jag ska byta med någon om jag får honom. Kanske en tripp till på Globus skulle inte skada, han kan ju också bli galen och stegra :P
Måste säga att det var lite läskigt att hålla i Globus när han stegra gång på gång, trodde jag skulle bi nersparkad :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0