(23 november)

Måste faktiskt få skyllde den dåliga uppdatering på att jag satt och pluggade hela dagen igår! Vi simmade med skolan på morgonen sen har jag pluggat stenhårt i skolat, stannar kvar efter skolan till halv 5 för att plugga. Sen pluggat 4 hemma timmar också. Känner mig bra :D
Idag ska det inte pluggas, neppnepp! Friiiiday, kanske ska göra något med Ida idag, eller imorgon.
 
Fick en fråga om jag hade Tom kvar, och självklart har jag det! han är näst på tur att fylla år, 21 december fyller han hela 2 år redan :O
Sen har jag också Eternity kvar, som är 1,5 år :)
Och så Fideli :)
Hahaha,  snacka om att bitchblicka :P
Lite bättre bild på fiddan :)
Nutina
Hoppetoss
 
5 hamstrar har jag, fast i 3 burar. Jag vet att jag inte skriver så mycket om dem längre, men jag tappade lite intresset av dem ett tag när jag började gymnasiet. Men nu har jag börjat hitta tillbaka till dem igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0