(25 november)

Jag red Hamilton igår, ute i skogen. Det gick bra, han skötte sig bra. Däremot så skötte sig inte privathästarna när jag red förbi den hagen, har aldrig sett en häst rejsa omkring så galet som privathästen Elvira gjorde. Gjorde i alla fall en liten videoblogg från hästryggen när jag failhoppar ett dike och hopapr en stock :)
 
Sen filmade jag också när jag galopperade bakom skogshagen, men den videon är ganska tråkig för jag tog det rätt lugnt efttersom jag bara höll i tyglarna med en hand och filmade med den andra.
 
Så nu vet ni hur oseriös och lite iplulsiv jag är när jag rider ute i skogen, det måste vara spännande och roligt :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilka härliga videor! Njöt av varje sekund av dom, du är riktigt duktig på att rida med tyglarna i en hand! :D Du får gärna göra flera videor från hästryggen, tycker om sånt. Sen är jag ju såklart avis på dig eftersom du har en häst som du kan rida på ute i skogen själv. Skulle också vilja ha det så! ;D Men aja, älskar din blogg och videorna var som sagt toppenkul att titta på! :) Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!
Kram <3

2012-11-25 @ 16:05:15
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0