26 november

På bra humör nu! Vet inte varför, bara är det. Kanske för att jag fick en fet stor sovmorgon idag, började tio i elva. På söndag är det globen horse show och det har börjat bli roligt att åka buss, har märkt att det åker ett par snygga killar på bussen ibland. Och jag vet, man ska inte stirra. Men småkollar får man ju göra lite diskret ;)


Händer inte så mycket mer i helgen, men nästa helg ska fan jag och Ida göra något. Har inte gjort något på jättelänge, i vanliga fall (för ett halvår sen) hade jag inte brytt mig. Men nu är det inte alls lika roligt att ligga hemma och titta på Mean Girls samtidigt som man frossar godis. Vill ut och träffa folk, ta liten paus från huset :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0